یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁❁❁بیست ماهگی یسنا کوچولو❁❁❁

1393/7/23 0:37
262 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

 

سلام عزیز دل مامان.بعد از یه مدت طولانی بالاخره اومدم و وبلاگتو آپ کردم.ببخشید خیلی دیر شد.白雪姫★ のデコメ絵文字

゜*数字*゜ のデコメ絵文字゜*数字*゜ のデコメ絵文字ماهگی و ゜*数字*゜ のデコメ絵文字゜*数字*゜ のデコメ絵文字ماهگیتو با هم تبریک میگم عزیزم.白雪姫★ のデコメ絵文字نفسم این چند وقت حسابی درگیربودم.از یه طرف دکتر گفت باید از شیر بگیرمت که غذا بخوری ومنم برخلاف میلم مجبور شدم از شیر بگیرمت.خیلی بی تابی کردی عزیزم.الهی فدات بشم نازنینم.白雪姫★ のデコメ絵文字از طرف دیگه هم خاله مهناز اینا از کرج و خاله هدیه اینا از اصفهان اومدن و همگی خونه مامان جون دور هم جمع بودیم.نازگلم کلمه های جدیدی که یاد گرفتی ایناست:آدی=هادی(بابابزرگ یاسی)دَدَس=دستت درد نکنه.....به خیر=شب به خیر....بَخش=ببخشید....آما من=بده به من....تاب تاب اباسی،مامان بابا اباسی مثلا تاب تاب  ابازی میخونی...چیشچیش دو ابو یعنی چشم چشم دو ابرو...گَند=قند...پسه=پسته....بابود=بادوم.بنه=بله.........پنیل=پنیر....دیگه حضور ذهن ندارم که بقیه رو بنویسم عزیزم.ایشالله تو پستای بعدی کاملتر مینویسم.عکسم نتونستم زیاد ازت بگیرم.ببخشید دیگه جیگرم.白雪姫★ のデコメ絵文字

از دوستای عزیزم که این چندوقت جویای احوالمون بودن ممنونم.راستی تک پر جونم من که آدرسی ازت ندارم.میخوام آدرس وبلاگوعوض کنم چه جوری بهت بدم؟白雪姫★ のデコメ絵文字

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif

قربون تلویزیون نگاه کردنت برم عزیزم.

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif

пиксельная бабочкаاینجا اولین باری بود که بدون شیر خوابیدی عشقمпиксельная бабочка

پاییز زیبا و عروس فصل هاست

برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست

خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست

هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست . . .

قصه هات همیشه رنگی عروسک کوچیک من

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ریحانه
8 آبان 93 10:50
چه دخمل نازی ببین چه ناز خوابیده عزیزم خدا برات حفظش کنه
سارا(مامان یسنا کوچولو)
پاسخ
مرسی عزیزم.