یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁❁❁تولد مامان سارا❁❁❁

1393/4/14 23:56
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل کوشولوی مامانی...白雪姫★ のデコメ絵文字

عزیزم روز پنجشنبه 12 تیر تولد من بود و بابایی حسابی واسم سنگ تموم گذاشت.白雪姫★ のデコメ絵文字بنا به رسم همه جمعه ها که میریم باغ عمه مهدیه اینا مراسم تولد رو هم جمعه شب توی باغ عمه جون گرفتیم.مامان پری و باباهادی و عمه ها و مامان جون و دایی رضا اینا همه بودن.به خاطر اینکه ماه رمضان بود و از طرفی هم دایی بابایی فوت کرده بود،بزن و بکوب نداشتیم.اما همه چیز عالی پیش رفت.白雪姫★ のデコメ絵文字بابایی واسم یه گوشواره طلای خیلی خوشگل خریده بود و بقیه هم با کادوهای ارزشمندشون حسابی ما رو شرمنده خودشون کردن.فقط شما یه کم بی حوصله بودی و غر میزدی.白雪姫★ のデコメ絵文字

راستی چند وقتی بود که به خاطر دندونات خیلی نگران بودم و همش میگفتم چرا چهارتا بیشتر دندون نداری.تا اینکه دیروز متوجه شدم سه تای دیگه همزمان با هم در آوردی.الهی قربونت برم که بی تاب بودن این چند وقتتت به خاطر دندونات بوده.白雪姫★ のデコメ絵文字خب بریم سراغ عکسا:

 

 

 

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  میثم جونم به خاطر همه زحمتایی که کشیدی ممنونم.امیدوارم لایق خوبیهات باشم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

شکلک های شباهنگ

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صفورا
30 تیر 93 0:36
سلام عزیزم لینکتون میکنم همشهری یسنا جونو ببووووووووسش
بابای سارا
10 شهریور 93 14:52
سلاممممممممممم چه دخمل نازی اسم دخمل من هم ساراست