یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁❁❁درد و دلم برای همسری❁❁❁

1393/3/12 13:34
144 بازدید
اشتراک گذاری
دنيای دخترانه ام رو تبدیل به دنیای زنانه کردی ! 
در من هزار احساس نهفته شده...
با من حرف بزن.. منو کشف کن..در من جستجو کن...می یابی !
من با شنيدن کلام تو..تلخ باشه تلخ ميشم..شيرین باشه شيرین میشم
تند باشه گزنده میشم...نرم باشه آروم ميشم
ساده ست عزیزم
اگر مهربانی ت رو در لابلای کلماتت جا بدی...
من لبخند رو مهمان چشمات می کنم..
اگر ميدونستی چه اندازه همراهی با من آسونه
بر تمام ساعتهای تيره ی بينمون افسوس می خوردی 
من به کوچکترین دلخوشم ...
یه بوسه با تمام احساس ! یه نوازش از روی دلتنگی و مهر ! 
یه کلام عاشقانه ی کوچیک مثل: بهترینم..زیباترینم..نازنينم..عشقم ! 
یه جمله تکراری ! مثل: ميدونی چه قدر دوستداشتنی هستی؟ 
من در دنيای زنانه ام ميدونم چطور عشق بورزم..
چطور تو رو غرق عاشقانه ترین لحظه ها کنم
اما تو کليد تمام اینهایی..
اینها همه در من قفل ميشن
وقتی تو تلخ ميشی...مضطرب ميشی. .. سرد و خسته ميشی
منو حس کن...
اگه کمی با کتاب وجودم مدارا کنی...
حاشيه هام رو خط به خط بخونی
زیر مهمترین هام و بهترین هام خط قرمز بکشی و اونارو به یادم بياری !
محبتی با کلماتی از جنس مردانه خودت معجزه ميکنه
 
امين لحظه های من باش و بگو ! 
با اطمينان بگو تنها منم که در دل و جسمت کولاک ميکنم ! 
ای یار تمام عمر من...دنیای زنانه ام با تو به زنانه بودنش مي نازه ! 
اگر با نگاه! با کلام! با هدیه ای کوچیک مثل یه شاخه گل!
به يادم بیاری که تا هميشه در دلت در بند بند وجودت عشق من حک شده
وقتی دلتنگم در آغوشم بگير...اشک ميریزم شانه هات رو پناهم کن
گله دارم با گوشهایت مرهم باش...تلخ ميشم با بوسه ای کامم رو شيرین کن
نوازشت رو دریغ نکن تا جانی دوباره بگيرم...اینها برای من کافيه ! تا حرکت 
کنم! زندگی کنم! عاشقانه هام رو هر وقت اراده کنی نثارت کنم! 
و برای امروز و فردامون بهترین باشم ! 
دیدی چه آسونه کتيبه ی دنيای من؟ 
کمی منو دقيقتر بخون...تا برای هميشه آرامش از آن ما باشه
 
دوستت دارم
پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی و بابایی
27 خرداد 93 8:27
سلام دل نوشتتون فوق العاده بود با اجازه لینکتون میکنم