یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁❁❁برای همسرم میثم❁❁❁

1393/9/13 14:15
477 بازدید
اشتراک گذاری

 

از تو برای تو مینویسم

از تو که بهترینی

و به معنای کلمه همسر و همدم و همدلم هستی.

تو که گرمای عشقت تنها امید بودنمه.

میخوام بگم خیلی خوشبختم.

 میخوام بگم که همه چیز رو فقط با وجود تو میخوام.

مهربونیات گاهی منو خیلی شرمنده میکنه.

خونمون با وجود تو بهترین جای دنیاست.

جایی که من در کمال آرامش به آینده روشن خودم و تو  فکر میکنم.

میدونم با قلب مهربونی که تو داری خداوند عالم بهترین ها رو برای تو و من

رقم میزنه.

هر وقت شبا میخوابم اولش کلی با خدای خودم حرف میزنم و از داشتن تو

شکر و سپاسش میکنم.

هر صبح تا چشام باز میشه اول دنبال تو میگردم

چون صورت مهربونت و چشای عاشقت نگاه منو نوازش میکنه.

همسرم ، تنها مونسم بی نهایت دوست دارم.

ازت به خاطر همه مهربونیات همه تلاشهات و همه لطفایی که در حق من

ویسنا  میکنی بی نهایت ممنوم.

من همه تلاشهات رو برای بهتر کردن زندگیمون میبینم و حس میکنم

و برات همیشه  آرزوی سلامتی میکنم.

همسرم آینده مال ماست..

ما به اوج میرسم.

ما به موفقیت میرسیم.

به هر آنچه آرزو میکنیم.

روزی میرسه که به سختی های گذشتمون میخندیم.

و اون روز خیلی نزدیکه.

چون من حسش میکنم.

موفقیت تو رو حس میکنم.

اون روز برات یه جشن مفصل میگیرم.

و به همه میگم که همه این خوشبختی ها به خاطر قلب مهربون

همسرمه.عاشقتم عزیزم.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (8)

نظرات (3)

عمه فروغ
13 آذر 93 15:24
خوشبخنیتون مستدام عزیزم ان شاا.. سال هاس سال در کنار هم و یسنا گلی با خوشی زندگی کنید
عمه فروغ
6 دی 93 16:40
سلام سارا جون خوبی؟ یسنا جونم خوبه؟ منم رمز؟
مامان نازنين
13 بهمن 93 12:40
شما دنبال دكتر غدد تو تهران بودين؟ خانم حشمت مويري تو يوسف آباده .تو اينترنت سرچ كني آدرسش رو مي ده