یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁❁❁18 ماهگی عسلم❁❁❁

1393/5/25 1:40
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.با چند روز تاخیرماهگیت رو تبریک میگم.白雪姫★ のデコメ絵文字ببخشید مامانی به خدا اصلا وقت نمیکنم وبلاگتو آپ کنم.نوزدهم مرداد ماهگردت بود و وقت واکسن داشتی.با مامان جون/مامان مامانی/بردیمت بهداشت و واکسن زدی و خیلی هم گریه کردی.白雪姫★ のデコメ絵文字الهی مامان بمیره و اشکاتو نبینه.وقتی برگشتیم خونه با مامان جون تصمیم گرفتیم بریم سنندج و به بابابزرگم که حالش بده سر بزنیم.اما بابایی نتونست با ما بیاد.白雪姫★ のデコメ絵文字همش نگران بودم به خاطر واکسنی که زده بودی اذیت کنی،اما خدا رو شکر اصلا تو مسافرت اذیتم نکردی و اتفاقا خیلی هم دختر خوبی بودی.白雪姫★ のデコメ絵文字اونجا هم با عموهای من خیلی جور شده بودی و با عموهام و دایی رضا میرفتی پارک و دَدَ....白雪姫★ のデコメ絵文字فقط متاسفانه دوربینو یادم رفته بود ببرم و از سنندج عکسی ازت ندارم.白雪姫★ のデコメ絵文字

اینم عکسای این چند وقت:

         

          

             

            

         

          

                

           

       

               

       

                            

 

پسندها (2)

نظرات (1)

بهاره مامان الینا
28 مرداد 93 9:43
سلام به مامان یسنا جون ، ماشاالله به این دختر شیرینت من وبلاگ شما رو از پرسش و پاسخ ها به دست آوردم یه سوال از همدان داشتم اینکه شهرک لالجین همدان جمعه ها تعطیل است یا نه می خواستم جمعه بیایم ولی مطمئن نیستم باز باشن ممنون میشم اطلاعاتی از شهرتون بدین