یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁❁❁تجربه های مادرانه❁❁❁

1393/2/27 11:18
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com در آغــوشت ڪـہ میگرم

       آنقــدر آرامـ میشومـ

  ڪـہ حتـــے

     فرامـــوش میکنمـ

                  بـایـد نفــس بکشـــمـ ...  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یسنا جونم عزیز دل مامان خیلی دوست دارم تمام مسائلی رو که خودم تجربه کردم رو برات بنویسم که شاید یه درسی واسه آینده ات باشه.همه تلاشمو میکنم که اون چیزایی که واسه من پیش اومد سر راه تو قرار نگیره.فقط امیدوارم وقتی بزرگ شدی و اگه من نبودم که این حرفا رو واست تداعی کنم این مطالبو بخونی و بهشون عمل  کنی...دخترم،عشق مامان،مونس مامان، برای کسی که برات نمیجنگه نجنگ....چرا اشکات را هر روز پاک کنی....کسی که باعث گریه ات میشه پاک کن..نفسم به سوی کسی که ناز میکنه دست نیاز دراز نکن...بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی....دخترنازم تو زیباترینی... .همیشه با این باور زندگی کن...خودتو فراموش نکن و دست کم نگیر...شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشه....اما به یاد داشته باش....کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند....دخترک من هیچوقت برای شروع دوباره دیر نیست....اشتباه که کردی دوباره تلاش خودتو بکن....اشکالی نداره....بذار دیگران هر چه دوست دارن بگن.....خوب باش ولی سعی نکن این را به دیگران بفهمانی،کسی که ذره ای شعور داشته باشه خاص بودنت رو میفهمه...دخترکم شاید شاهزاده را همه بشناسند اما باور داشته باش....برای پدر و مادرت تو ملکه هستی....گریه کردی؟؟؟؟ رنج کشیدی؟؟؟؟ سرت کلاه رفت؟؟؟اذیتت کردند؟؟؟ عیبی نداره.... نذار تکرار بشه....گاهی تکرار یک درد دردناک تره!!!احساس تو با ارزشه خرج هر کسی نکن...با همه خوب رفتارکن اما هیچوقت گول ظاهر آدمها رو نخور.همه اون چیزی که نشون میدن نیستن.همیشه اینو به یاد داشته باش که اگه خودتو دوست داشته باشی و برای خودت ارزش قائل باشی هیچکس به خودش اجازه نمیده تو رو بی ارزش کنه.سعی کن همه تو رو به خاطر چیزی که هستی دوست داشته باشن نه اینکه به خاطر بقیه مجبور بشی از خودت یه چهره دیگه بسازی.ودر آخر اینکه هیچوقت خودتو به خاطر آدمهای بی ارزش نگران نکن.دخترکم تو با ارزشترین موجود زمین هستی هیچوقت فراموش نکن..   

      

عزیزم این عکس از پارساله تو گوشیم بود.خیلی دوسش دارم.

                     

دخترم ... تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com تو همان مهربانی ؟!! یا مهربانی همان توست ؟!!

 

 

نمیدانم... فقط میدانم بی شک باهم نسبت نزدیکی دارید ... تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صفورا
8 مرداد 93 1:04
واقعا زیباست دوست عزیزم
سارا(مامان یسنا کوچولو)
پاسخ
ممنونم گلم.