یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁ ❁ ❁دلتنگ پدر ❁ ❁ ❁

1393/2/6 15:28
616 بازدید
اشتراک گذاری
بابا جونم سلام

هرسال وقتی عید میشد و سال تحویل رو اعلام میکردن تو اولین کسی بودی که زنگ

میزدی ....منتظر نمیشدی که ما که کوچکتریم تلفن کنیم..گوشی رو برمیداشتم وتو

با اون صدای پر انرژیت به محض گفتن الو...میگفتی دختر تَتَغاری بابا عیدت مبارک.الان

چهارمین سالیه که دیگه نیستی که بهم تبریک بگی و بهم عیدی بدی.و ما با

چشمای اشکیمون عید رو به مامان تبریک میگیم.مامانی که توی این چند سال با

تمام مشکلات و غم تنهایی که داره هیچوقت نزاشته در نبودت هیچ کمبودی رو

احساس کنیم.

بابایی خیلی دلم گرفته. تو باید تو این روزا بودی تا همه چی اینجوری به هم نمیریخت

دلم میگیره از نبودنت این روزا خیلی بهت احتیاج دارم مگه نمیگن تو همیشه کنارمی

پس چرا حست نمیکنم چرا اگه پیشمی  و هوامو داری همه چی بهم ریختست

مطمئنم که همه سختیهایی که کشیدم رو دیدی و برام غصه خوردی.الانم خودت

واسه داداش دعا کن که مشکلش حل بشه و این عید رو خوشحال و شاد بشه.

بابایی جونم کاش بودی و میدیدی که دختر کوچولوت الان خودش یه دخمل کوچولوی

ناناز داره که وقتی میگم بابابزرگ کجاست،عکست رو نشون میده برات بوس

میفرسته.

عیدت مبارک بابایی



می گن دخترا عزیز دوردونه بابان....


آره منم عزیز دوردونه بابام بودم ٬ منم بابایی بودم...


اما اصلا تو این فکر نبودم که قراره به این زودی تکیه گاهمو ٬ پشت و پناهمو ٬


عزیزم رو ٬ بابام رو از دست بدم....


باورش ٬ درکش ٬ تحملش خیلی برام سخته هنوز که هنوزه نتونستم فراموش کنم


بابا دوستت دارم و همیشه به یادتم


 دختر تَتَغاریت:سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
28 اردیبهشت 93 14:24
خدا بیامرزه پدرتونو انشالله روحشون شاد باشه سایه شما و همسرتونم بالا سر دختر نازتون باشه
سارا(مامان یسنا کوچولو)
پاسخ
ممنونم عزیزم.