یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁ ❁ ❁سیزده ماهگی یسنا کوچولو ❁ ❁ ❁

1393/2/6 15:28
163 بازدید
اشتراک گذاری
星っ☆ のデコメ絵文字دختر نازم

星っ☆ のデコメ絵文字وقتی دلم گرفته و حس زندگی را ندارم وقتی شب می آید و امیدی به فردا ندارد یاد تو دلم را آرام

میکند و به من حس زندگی را میدهد حتی به جایی میرسد که شب دنیایی از روشنی ها را به آسمان

تاریک قلبم میدهد وقتی احساس گذر عمر میکنم ، موهای سپید خود را در آینه نگاه میکنم با خودم

میگویم که عشق نیمی از عمرم را گرفت اما دنیا خودش میداند که تو یک زندگی دوباره را به من دادی آن

نیمی از عمر که گذشت مهم نیست مهم نیمه ی دیگر عمرم است که با تو هستم و این به اندازه یک

عمر زندگی،برایم با ارزش است وقتی دلم بهانه میگیرد ، کوچکترین غمی را به دل میگیرد با یک حادثه

ناچیز اشک میریزد امید به بودن تو است که همه غمه،ساده از دلم میگذرند وقتی تو هستی و یادت

همیشه همراه با دلم وقتی تو میمانی و بودنت بهانه ای برای زنده بودنم آنگاه عشق تو هیچگاه تکراری

نمیشوداگر روزها شبیه هم هستعشق تو هر لحظه حس تازه ای را برای من داردوقتی دلم از خستگی

های این زندگی بی حوصله میشود هم احساس با پرنده ی درون قفس میشود یک لحظه با تو پرواز

میکند و پرنفس میشودهمه خستگی ها از دلم رها میشود و این معجزه ی عشق نیست ، این قلب من

است که با وجود تو آمیخته شده روح توبا جسم من یکی شده و من از تو نفس میگیرم با تو تپشهای قلبم تکرار میشود و خون عشق در رگهایم جاری...星っ☆ のデコメ絵文字

スイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字عزیزم ゜*数字*゜ のデコメ絵文字゜*数字*゜ のデコメ絵文字 ماهگیت مبارکスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)