یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁ ❁ ❁ این روزهای یسنا جون❁ ❁ ❁

1393/2/6 15:28
115 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزم.

ببخشید که انقدر دیر به دیر وبلاگت رو آپ میکنم.این چند وقته حسابی در گیر بودیم.از یه طرف درگیر عروسی دختر عمه بابایی که خیلی خوش گذشت و از طرف دیگه درگیر بعضی مسائل شخصی که فکرمو مشغول کرده.,واز همه بدتر درگیر مریضی شما.چون حسابی سرما خورده بودی و خیلی اذیت شدی و تو عروسی همش مریض بودی.http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-sick005.gif.

دختر نانازم یاد گرفتی وقتی میگیم بابایی کجا رفت میگی دَدَ..هرچی هم که بخوای اشاره میکنی و محکم میزنی رو سینه خودت یعنی به من بده.عاشق قند و دلستر و نوشابه ای.http://www.kolobok.us/smiles/standart/popcorm1.gif.یعنی دقیقا چیزایی که برات ضرر داره و ما مجبوریم همیشه قاچاقی این چیزا رو بخوریم که شما نبینیhttp://www.kolobok.us/smiles/artists/laie/Laie_97.gif.

نفسم چند روز پیش که میخواستیم بریم عروسی من حواسم نبود و با صدای جیغت متوجه شدم که دست زده

بودی به دستگاه ویو موهای من و انگشت وسطت سوخت و تاول زد وحسابی گریه کردیhttp://katebushforum.com/forum/public/style_emoticons/default/crysmiley1.gif.

عزیزم میدونی که مامان شکلات تلخ خیلی دوست داره و دیروز که داشتم میخوردم گیر دادی که بخوری و من گفتم چون تلخه اصلا نمیتونی بخوری.اما وقتی دادم دستت حسابی تعجب کردمتعجب چون خیلی خوشت اومده بود و با ملچ و ملوچ میخوردی و تمام دست و صورت و لباستو شکلاتی کردی.

یسنا جونم امسال چون اولین سال تولدت بود خیلی برنامه ها واست داشتمخیال باطل. اما متاسفانه بنا به دلایلی تمام برنامه هامون خراب شد و فقط یه جشن مختصر خودمونی واست میگیریم.ایشالله که سال دیگه مسئله ای پیش نیاد و بتونیم از خجالتت در بیایم.ماچ

اینم عکسای این چند وقت:چشمک

دختر نازم ببین تو عروسی چقدر بی حال بودی.

 
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

   
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)