یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁ ❁ ❁ ده ماهگی نفسم ❁ ❁ ❁

1392/9/25 8:37
107 بازدید
اشتراک گذاری
دختر نازم☆数字★ のデコメ絵文字☆数字★ のデコメ絵文字 ماهگیت مبارک.http://www.freesmile.ir/smiles/814719_gqdy6lcanbisdd2g.gif


植物だよ。クローバー のデコメ絵文字نازنینم برايت دعا مي کنم ...   


دعا مي کنم که هيچگاه چشمهاي زيباي تو را در انحصار قطره هاي اشک نبينم
植物だよ。クローバー のデコメ絵文字

植物だよ。クローバー のデコメ絵文字دعا مي کنم که لبانت را فقط در غنچه هاي لبخند ببينم

 دعا مي کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکي دريا و بوي بهار را دارد植物だよ。クローバー のデコメ絵文字

植物だよ。クローバー のデコメ絵文字هميشه از حرارت  عشق گرم باشد

 من برايت دعا مي کنم که گل هاي وجود نازنينت هيچگاه پژمرده نشوند  植物だよ。クローバー のデコメ絵文字

植物だよ。クローバー のデコメ絵文字براي خورشيد آسمان زندگيت دعا مي کنم که هيچگاه غروب نکند ...



۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩


۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)