یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁ ❁ ❁ برای دختر نازم❁ ❁ ❁

1392/7/13 12:08
147 بازدید
اشتراک گذاری
 دخترم

                برگ گلم

 

 خیلی دوست دارم با تو دخترم دردو دل کنم عزیزم.از غمی که توی دلم چند وقتیست که آشیانه کرده بگم

نمی دانم کی چشمان زیبایت به  این نوشته ها گرما می بخشد ولی هر زمان که باشد بدان که بی نهایت خوشحالم

چون دیگه بزرگ شدی دخترم...


وقتی تو چشمان تو نگاه می کنم، وقتی به چهره پاک و بی دفاع تو نگاه می کنم، تمام وجودم را غم می گیره.

دست خودم نیست گلم...

از اینکه روزی تو غمی داشته باشی و من توان انجام هیچ کاری رو برای از بین بردن اون درد نداشته باشم  می ترسم

از قهر خدا می ترسم

از اینکه تو رو ببینم و فراموش کنم  خدا را شکر کنم می ترسم...

می ترسم دخترم...از دلتنگیهام می ترسم و خیلی چیزهای دیگر که حتی فکر کردن به آنها بهترین بهانه است برای

ترسیدن از فردائی که خواهد آمد..


خدایا

اجازه بده شادیهای پاک دخترم را با چشمان خود ببینم

دردهای دخترم را به من هدیه کن و شادیهای من را به او...



خدای مهربان من ! تو از عمق تمنای من ! تو از عمق نیاز من

آگاهی !...

ای بی کران مهربان...

  

 عاجزانه و ملتمسانه از تو میخواهم همراه کودکم باشی... در لحظه

لحظه زندگی اش بهترینها 


 را به او هدیه کنی...



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)