یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁ ❁ ❁ هفته بیست و دوم❁ ❁ ❁

1391/8/2 12:41
117 بازدید
اشتراک گذاری

девочкаسلام هستی مامان...


به لطف خدای مهربون یه هفته دیگه رو به سلامتی پشت سر گذاشتی و

وارد هفته بیست و دوم شدی.الان دیگه همه اتفاقاتی که در اطرافت

میگذره رو متوجه میشی.http://up.patoghu.com/images/6exk2es0dehklvfidx.gif




حالا با حسی متفاوت صبح‌ها که بیدار می‌شم به تو سلام می‌گم و راجع

به احساسم با تو حرف می‌زنم. وقتی درون من جا به جا می‌شی، وقتی

تکان خوردن‌هاتو حس می‌کنم و قربان صدقه‌ات می‌رم و می‌گم دوستت

دارم تو می‌شنوی و با  یه تکانی دیگه جوابم رو می‌دی.девочка

8.gif


من و بابایی حرف‌ها برات داریم. می‌خوایم بگیم چه قدر منتظر اومدنت

هستیم. راستش رو بخوای از وقتی متوجه شدم، تو صدای ما رو

می‌شنوی، حتی در انتخاب موسیقی که گوش می‌دم و یا مکانی که

می‌رم و صداهای خاصی داره، حساس شدم و می‌دونم که تنها نیستم و

گوش‌های کوچولوی تو هم می‌شنونه..http://up.patoghu.com/images/6exk2es0dehklvfidx.gif


من هر روز با تو حرف می‌زنم ومی‌دونم که صدای منو می‌شنوی و برای

همین می‌خوام بارها و بارها بگم که دوستت دارم. تو با این تکان

خوردن‌هات رنگی دیگر به دنیای تاریک من دادی. ای کاش می‌تونستم هر

چه زودتر  بتونم چهره زیبات رو ببینم.

شکلکهایجالب آروین


ای خدای بزرگ توی این دنیای به این بزرگی فقط ازت میخوام بچه مون

صحیح و سالم به آغوش من و پدرش بیاد.

globediverse002.gif 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ی آبنبات
4 آبان 91 14:12
خاله ی آبنبات
19 دی 91 0:09
کجایید؟ خوبید؟ منتظریم...