یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

✿هفته بیستم✿

1391/8/2 12:41
141 بازدید
اشتراک گذاری

شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهسلام عزیز مامانی....شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

دخمل خوشگلم شماامروز واردهفته بیستم شدی.      

شکلکهای جالب آروین

   ماشالله داری واسه خودت خانوم میشی.  


شکلکهای جالب آروین


  عزیز دلم

من همیشه ازاومدن زمستون ناراحت میشدم،چون

اصلا


از زمستون خوشم نمیاد ولی امسال به خاطر وجود


شما،برای اومدن زمستون لحظه شماری میکنم.شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه


    امروز بابایی رفته فوتبال،آخه میدونی که بابایی


عاشق فوتبالهзвезда

       



و منم طبق معمولهمیشه پای کامپیوترم. цветочек

 شکلکهای جالب آروین

ангелочекشنبه هم نوبت دکتر دارم که جواب سونو رو به دکتر

نشون بدم.ایشالله که همه چیز خوب پیش بره. 

девочкаدردونه  من،من وباباجون همیشه وجودت رو توی خونه

تصور میکنیم.پس کی میای قربونت برم؟бабочка


   شکلکــ ـــ روناســ ــــ
دخترم مطمئن باش با وجود پدر نازت هیچ وقت از

اومدن بهاین دنیا پشیمون نمیشی.



من و بابایی همه تلاشمون رو

میکنیم که زیباییهای دنیا رو بهتنشون بدیم.smiley

فقط شما سالم به دنیا بیا...اینجوری من و باباتو


خیلی خیلی خوشحالمیکنی...


пиксельная куклаقربون دخمل نازم برم من.تا بعد...           



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)