یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁سونوگرافی سه بعدی❁

1391/8/2 12:41
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی چوچولوی خودم...شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

دیروز با بابایی رفتیم سونوگرافی سه بعدی.وقتی رفتیم داخل توی مانیتوری که بالای سرم بود همه چیزو میدیدیم.smileyدستای نازت،پاهای خوشملت.اما دکتر گفت بد خوابیدی و صورتت مشخص نبود،پای چپتو تکون نمیدی و گفت باید بری شیرینی بخوری و پیاده روی کنی و بعد از نیم ساعت دوباره برگردی.این نیم ساعت برای من اندازه یه قرن گذشت واسترس تمام وجودمو گرفته بود.بابایی برام بستی و شکلات شیرین گرفت،اما انقدر نگران بودم که اصلا نفهمیدم چی دارم میخورم.اشکام بی اختیار پایین میومد و بابایی هم همش دلداریم میداد.♥♥

خلاصه نیم ساعت تموم شد و دوباره رفتیم سونو.یه ذره تکون خورده بودی و ما صورتتو دیدیم. اما پای چپت باز کاملا مشخص نبود.اما دکتر گفت همه چیز خوبه و جای نگرانی نیست و سی دی عکسات هم هفته دیگه حاضر میشه.اما نمیدونم چرا من هنوز خیالم راحت نشده.تا وقتی به دنیا نیای و بغلت نگیرم،دلم آروم نمیگیره. من و بابایی از خدا توی دنیا فقط سلامتی شما رو میخوایم.smile emoticon kolobok

خیلی دلم از خیلی چیزا و خیلی آدما گرفته.امروز اصلا حوصله ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)