یسناکوچولویسناکوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

(◕‿◕)❤یسنا تنها دلخوشی مامانش❤(◕‿◕)

❁❁❁تولدت مبارک دختر نازم❁❁❁

1393/12/5 18:52
2,132 بازدید
اشتراک گذاری

花だよ。お花 のデコメ絵文字روزی که به دنیا آمدی،من متولد شدم...

 

و از آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم...花だよ。お花 のデコメ絵文字

 

花だよ。お花 のデコメ絵文字دختر آسمانی من، جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی...花だよ。お花 のデコメ絵文字

 

花だよ。お花 のデコメ絵文字گوشه دلم روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو آغاز می کنم...

 

سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد...花だよ。お花 のデコメ絵文字

 

花だよ。お花 のデコメ絵文字سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم...

 

 

ハート のデコメ絵文字تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن

 

تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودنハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو  دختر متولد شدی برای همیشه لطیف بودن

 

تو  دختر متولد شدی برای همیشه عشق ورزیدنハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو دختر متولد شدی برای همیشه محبوب بودن

 

تو  دختر متولد شدی برای آرام کردن قلب های نا آرامハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو دختر متولد شدی برای معنا دادن به زندگانی یک مرد

 

تو دختر متولد شدی برای همیشه عفیف بودنハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو دختر متولد شدی برای همیشه در صحنه بودن

 

تو دختر متولد شدی برای همیشه مهربان بودنハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو دختر متولد شدی برای همیشه صبور بودن

 

تو  دختر متولد شدی برای همیشه حمایت کردنハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو  دختر شدی برای زن شدن....مادر شدن....

 

تو  دختر شدی برای تحسین شدن....تحسین کردن....ハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو برای همه ی این خوبی ها دختر شدی برای به وجود آوردن لبخند پروردگار رضایت پدر ودعای مادر...ハート のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字تو فرشته وار آمدی و فرشته وار خواهی رفت

 

 

 

تو بهترین هدیه ی خدا به والدینت هستی ハート のデコメ絵文字

 

 

 

ハート のデコメ絵文字تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب خدارا از شوق لرزاندی و اورا با تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی....ハート のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

یسنا جون تولدت مبارک دختر نازم

 

 

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (3)

 

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید
و استخاره زدم ، گفت کوثرم باشی
خدا کند که ببینم عروس گلهایی
خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی
خدا کند که پر از عشق مادرت باشی
خدا کند که پر از مهر مادرم باشی
همیشه کاش که یک سمت ، مادرت باشد
تو هم بخندی و در سمت دیگرم باشی
تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود
تو دست کوچک باران باورم باشی
بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد
بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی
تو آمدی و خدا خواست از همان اول
تمام دلخوشی روز آخرم باشی

 

دختر زمستونی من تولدت مبارک

 

 

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (11)

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان سمیرا و بابا مسعود
5 اسفند 93 18:58
تولدت مبارک کوچولوی نازنین سالها در شادی زندگی کنی یسنا خانوم
مامان هادی
4 فروردین 94 9:08
سلام سارا جون عیدتون مبارک.انشالا امسال پر از روزای خوب باشه براتون. نمیدونم چرا نمیتونم برا وبلاگهای بلاگفا نظر بزارم. کاشکی یه چندتا از عکسهای تولد باسی رو بدون رمز میزاشتین تا مام پرنسس کوچولو رو میدیدیم
مامان هادی
5 اردیبهشت 94 19:56
سلام سارا جون من اصلا نمیتونم برا وبلاگ بلاگفاتون نظر بدم. راستی آدرسمون عوض شده ممنون میشم با آدرس جدید لینکمون کنید. اگه اشکال نداره رمز پست های یاسی رو به مام بده تا مام این جیگر خانومو ببینیم
مامان آينده
10 اردیبهشت 94 1:02
سلام چه نازه اين گل دختر من ادتون كردم منو اد ميكنيد
تکی جون
30 تیر 94 0:22
سلام سارا جونم حالم خوبه چرا نیستی ادرسمو برات گذاشتم منتظرتم بیا
پری
10 مرداد 94 14:28
سلام عزیز دلم حالت خوبه دیروز وقتی پیامتو دیدم خیلی خوشحال شدم فدات یاسی جون خوبه ؟ وبلاگت حذف شد فهمیدم گلم اشکالی نداره خوبه این نی نی وب رو داشتی
سارا(مامان یسنا کوچولو)
پاسخ
سلام گلم.آخه خیلی از خاطراتم اینجا نیست.فقط بعضیاش هست.
عمه فروغ
17 مهر 94 14:28
سلام سارا جون خوب هستید؟یسنا گلی خوبه؟ خیلی وقته نیستید؟دلمون براتون تنگ شده
مامانه شایلین(آنیتا)
29 آبان 94 14:42
ای جون دلم چه عروسک خوشگلییییی وچه نام زیبایی " یسنـــا"